Sobre la possibilitat, o no, d’una llista unitària d’esquerres a Tavernes Blanques.

Paulí,3

Aprofitant que tenim al nostre abast un mitjà de comunicació com és el Tavernes Post, m’agradaria al menys fer una modesta reflexió, que al mateix temps vull compartir:

Com és sabut per tots, aquest serà un any de convocatòries electorals, les primeres seran les eleccions municipals i autonòmiques. Per tant i en primer lloc, dir que el panorama en quant a les autonòmiques, crec a primera impressió, que la qüestió està més clara. Però el que no tinc tan clar son les eleccions al nostre municipi de Tavernes Blanques.

Parlant sempre des d’un vot d’esquerres, i vull dir a l’esquerra del PSOE, sembla, que així com a altres municipis estan arribant a candidatures i plataformes unitàries, al nostre poble de moment aquesta qüestió està prou verda, per no dir quasi inexistent. Una verdadera llàstima, ja que les possibilitats d’arribar a un ajuntament mes social i de progrés, pràcticament seran nul·les.

Si les coses van com ara i es presenten tres llistes d’esquerra, —endemés de la PSOE— com son: Acert-Compromís; Esquerra Unida i Podemos, ens espera la debacle. Entre altres coses, per què alguns i entre ells jo, pensem que intentar arribar a una candidatura unitària no és tan difícil si hi ha una voluntat i mires que salven els temes personals, les sigles etc. i que miren més pel bé col·lectiu.

Crec que tenim les persones, cada partit la seua estructura per recolzar eixa candidatura unitària, i l’oportunitat no es pot desaprofitar… De no ser així, jo personalment deixaré de participar en aquest desastre i l’únic que em quedarà serà abstindrem, com crec que alguns més també s’ho estan plantejant.

Joan Josep Marqués i Guallart (Paulí, per als amics).

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Sobre la possibilitat, o no, d’una llista unitària d’esquerres a Tavernes Blanques.

  1. Tulio

    Per a mi serà la primera vegada que m’abstindré. Tot el poder per a la dreta i jo no vaig a participar.

Deixa un comentari

